Galeria Gabinetu Fizjo Centrum Kluczbork – Fizjoterapia, Rehabilitacja, Masaż, nowoczesny sprzęt do fizykoterapii, to wszystko znajdziesz w naszym gabinecie.

Galeria Gabinetu Fizjo Centrum Kluczbork. Zapraszamy.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z szerokiego spektrum usług Centrum Fizjoterapii – Fizjo Centrum Kluczbork. Gabinet znajduje się w samym środku Kluczborka na przeciwko kościoła ewangelickiego. Jeśli nie chcesz czekać na rehabilitację to zapisz się już dziś do naszego nowego gabinetu Fizjoterapii i Masażu.

Nasi fizjoterapeuci posiadają wykształcenie wyższe na kierunku Fizjoterapia oraz wieloletnie doświadczenie. Posiadamy bardzo konkurencyjne ceny przyjazne dla każdej kieszeni oraz bardzo zaawansowany  sprzęt rehabilitacyjny.  Dodatkowo posiadamy wiele rodzai olejków do masażu z cennymi witaminami i kwasami o właściwościach nawilżających, odżywiających, odmładzających skórę i przeciwzmarszczkowych. W gabinecie można skorzystać z Wi-Fi.

Centrum Fizjoterapii „Fizjo Centrum Kluczbork” od początku swojego istnienia wyróżnia się kompleksowym i indywidualnym podejściem do potrzeb pacjentów.  Gabinet jest otwarty w godzinach przyjaznych dla każdego – poniedziałek, wtorek i czwartek od 8.00 do 17.00, w środę i piątek od 8.00 – 19.00. oraz w sobotę od 9.0013.00. W przypadku braku miejsc wydłużamy godziny pracy w gabinecie. Na wizytę można zapisać się korzystając z zakładki rejestracja, dzwoniąc pod nr telefonu 691 398 211 , pisząc wiadomość e-mail na adres: fizjocentrumklb@gmail.com , na facebook.com lub bezpośrednio w gabinecie. Miejsce parkingowe jest na ulicy obok gabinetu.

Dyplomy ukończenia studiów wyższych fizjoterapii, zaświadczenie Krajowej Izby Fizjoterapii z numerem PWZF oraz inne certyfikaty i dyplomy potwierdzające uzyskanie dodatkowych kwalifikacji, kursów zawodowych można zobaczyć w poczekalni gabinetu. Recenzje gabinetu można sprawdzić klikając w link: www.facebook.com/ lub www.google.pl/ Zapraszamy na bezpłatne konsultacje fizjoterapeutyczne.

Nie czekaj, gdyż wczesna rehabilitacja jest najbardziej skuteczna, natomiast jej brak powoduje dalsze komplikacje i urazy. Jeśli masz bóle dolnego odcinka kręgosłupa, nerwobóle, ostrogę piętową, łokieć tenisisty, zapalenie ścięgna Achillesa lub masz inne dolegliwości bólowe to nie zwlekaj z rehabilitacją, gdyż brak leczenia może powodować niechciane powikłania i powrót do zdrowia może się wydłużyć.